English

नेपाल छोड्दा हिप्पीले रुवाबासी नै गरे

अभि सुवेदी


डा. अभि सुवेदी

हिप्पीहरू काठमाडौं आएकै समयमा म पनि युनिभर्सिटी पढ्न आएको थिए । उनीहरू काठमाडौं आउनु र म आउनु एकै समय जस्तो भएको थियो । यो समय सन् १९६० अन्त्यतिरको हो ।

उनीहरूको लवाई खवाई त्यो बेला काठमाडौंका मानिसहरूले नदेखेकै किसिमको थियो । उनीहरू काठमाडौं भित्रिदा वेभ आए जसरी आए । अनौठा मानिसहरूको वेभले झोछें भरिदै गयो । झोंछेको गल्लीहरू गाँजाका धुवाले माहौल नै अनौठो बनाउदैं लग्यो ।

उनीहरूले लगाएको लुगाफाटोले नै उनीहरूलाई अनौठो देखाउथ्यो । उनीहरूको पहिरनले जसले पनि टाढैवाट चिन्न सक्थे हिप्पी भनेर । पश्चिमी मुलुकवाट काठमाडौं आएपनि उनीहरूको पहिरनमा कुनै किसिमको पश्चिमी प्रभाव थिएन । रंगीचंगी, लुज किसिम कपडा लगाउने उनीहरू केटा होस् वा केटी लुज टाउजर, सल वा कुर्ता लगाउने गर्थे । महिलाहरूले कान, नाक, आँखी भौं, नाईटो जहाँ पनि मुन्द्रा लगाएका हुन्थे ।

हिप्पीहरू आफूलाई इन्फर्मल ड्रेसमै हिँड्न रुचाउथे भने तिनको बानी ब्यवहार पनि इन्फर्मल नै हुने गथ्र्यो । उनीहरू कुनै नियममा बाँधिनै नचाहने किसिमका हुन्थे । सुत्ने ठेगान नभएका उनीहरू स्थानीय नेवार समुदायको घरमा कोठा भाडामा लिएर पनि बस्थे भने ससाना होटेलको कोठामा पनि मिलेरै बस्थे । यसैगरी खानपिनको पनि कुनै रुटिन हुदैनथ्यो । हिप्पीहरू बिशेषत पश्चिमी खानाभन्दा पनि चाईनिज खाना त्यसमा पनि नुडल बढी रुचाउथे भने कहिलेकाँही पश्चिमी खाना पनि खाने गर्थे ।

कलेज नभएको बेलामा म उनीहरूको आवतजावत हुने क्षेत्रमा जाने गर्थे । मेरो संगतमा धेरै हिप्पीहरू थिए । हिप्पीमा गाँजा खाएर आफैंमा रमाउने गज्जबको संस्कार थियो । उनीहरूलाई बाहिरी रूपमा हेर्दा फिरङ्गी जस्तो देखिएपनि त्यहाँ साहित्यकार र विभिन्न विश्वविद्यालयमा स्नातकोत्तर गरेकाहरू पनि हुन्थे । उनीहरू चर्चित साहित्यकारहरूको विषयमा धाराप्रवाह बोल्न सक्थे भने कोही संगीतका पारखी पनि थिए । त्यो बेला बब डिलोनको संगीतमा निकै रमाउने उनीहरू गितार बजाएर सडक चोकमा घन्टौ रमाएर समेत बस्थे । बब डिलोनको गीत संगीतमा बिद्रोहका भावहरू झल्किने किसिमका हुन्थे र उनीहरू आफ्नो समाजमा भएको बिद्रोहलाई नै पोख्न फिरंगी भएर नेपाल आएका थिए । झोंछेमा बाक्लो उपस्थिति हुने हिप्पीहरू बिस्तारै शहरका अन्य क्षेत्रमा पनि जान थाले ।

उनीहरू बिजेश्वरी हुदैं स्वयम्भुमा पनि उपस्थित हुन थाले भने कोही कोही गाँजा पाईने आशामा पशुपतितिर पनि जान थाले । कालधाराको बाटो हुदैं बिजेश्वरी जाने वाटोको छेउछाउमा खेतहरू थिए । ती खेतमा गाँजाको खेती ब्यापक हुन्थ्यो । हिप्पीहरूले गाँजाको बोट देखेपछि मनै थाम्न सक्दैनथे । बोटको गाँजालाई म्वाई खाएर चिच्चाएर बस्थे । उनीहरूलाई गाँजाले नै भुलाइरहेको कारण उनीहरूको सर्वाधिक प्रिय बस्तु नै गाँजा थियो ।

हिप्पीहरूले गाँजाको बोट देखेपछि मनै थाम्न सक्दैनथे । बोटको गाँजालाई म्वाई खाएर चिच्चाएर बस्थे । उनीहरूलाई गाँजाले नै भुलाइरहेको कारण उनीहरूको सर्वाधिक प्रिय बस्तु नै गाँजा थियो ।

सन् ६० को दशकमा यूरोप र अमेरिकामा पूँजिवादले समाजमा बिद्रोह नै गरेको थियो । अमेरिकी युवाहरूमा भियतनाम युद्धको रोष थियो भने पेरिसमा युवाहरूको अलग्गै आन्दोलन भैरहेको थियो । अमेरिका आफ्ना युवालाई भियतनाम युद्धमा सरिक गराउन चाहिरहेको थियो भने यूरोप पूँजिवादले मानिसले मानिसलाई वास्ता नगर्ने अवस्थामा थियो । यही माहौलमा युवाहरूको आन्दोलनले आफैं बैरागिएर देश छोड्दै हिड्न थाले ।

त्यो बेला यूरोपमा बैरागिएकाहरू टर्किको ईस्तानबुलमा आईपुगे । त्यहाँका साँघुरा गल्लीहरूले उनीहरूलाई मोहित बनाउदै लग्यो । त्यहाँ केही समय रहेर उनीहरूले प्राचिन सिल्क रोड पच्छाउदैं पाकिस्तानको ईस्लामावाद आईपुगे । इस्लामावादमा रहेका साँघुरा गल्लीहरूले पनि उनीहरूलाई मोहित बनायो । त्यहाँ पनि रमाए कोही बनारसको साँघुरा गल्लीहरू खोज्दै उता लागे भने कोही सांग्रिलाको खोजीमा निस्किए ।
चीनले तिब्बत लिए पनि उनीहरूलाई संग्रिला भन्ने स्थान कतै हिमालको फेदीमै छ भन्ने थियो । काल्पनिक यो शहर नेपालमा पनि होला भनेरै यसैको खोजीमा निस्कन उनीहरूलाई प्रेरित गर्यो । जसको कारण उनीहरू सडक मार्ग हुदैं काठमाडौं आईपुगे । काठमाडौंमा पनि उनीहरूलाई झोंछेको गल्लीले झनै मोहित बनायो ।

हिप्पीहरू काठमाडौं प्रबेश गर्ने बेलामा नेपालमा गाँजा प्रतिबन्धित अवस्थामा थिएन । यहाँ उनीहरूलाई यहाँको बौद्ध र हिन्दु धर्मको ध्यान, निस्फिक्रि हिड्डुल गर्न पाउने वातावरण, साँघुरा गल्लीहरूले मोहित नै बनायो ।

हिप्पीहरू आफु गाँजामा रमाएपनि उनीहरूले नेपाली समाजलाई गाँजा खान भने सिकाएनन् । आफैं स्वतन्त्रपूर्वक रमाउने उपायहरू सिकाए । यसरी सडक मार्गवाट आउने हिप्पीहरूले साथैमा गाडीहरू पनि लिएर आउथे । यसरी आउने जर्मन हिप्पीहरूले भग्सवेगनका गाडीहरू पनि लिएर आएका हुन्थे । नेपालवाट जाने बेलामा उनीहरूले उक्त गाडीहरू बिक्रि समेत गरे । जून गाडी केही बर्ष अगाडीसम्म पनि भक्तपुर–काठमाडौं गुड्ने मुख्य सवारी साधनको रुपमा रहेको थियो ।

हिप्पीहरू झोंछे आउनु भन्दा अगाडी अहिलेको ठमेलको अवधारणा आएकै थिएन । अहिलेको ठमेल भएको एरियामा बाँसको भाटाहरूले घेरेर एउटा रेष्टुरेन्ट संचालनमा आएको थियो उक्से भनेर । त्यो रेष्टुरेन्ट एउटी दिदीले चलाउथिन् । त्यो रेष्टुरेन्ट हिप्पीहरूको खाना खाने प्रिय ठाउँ बन्दै गएको थियो । त्यो रेष्टुरेन्टमा गाँजा नखाने छिरेको गाँजाको मात लिएर फर्किने गथ्र्यो । यति गाँजाको धुवा हुन्थ्यो कि भनि साध्ये थिएन ।

हिप्पीहरूको प्रबेश ठमेल तिर पनि हुन थालेपछि कर्ण शाक्यले काठमाडौं गेष्ट हाउस खोले हिप्पीहरूको रुची अनुसारको खाना बनाउन थाले । केहीले हिप्पीले लगाउने शैलीको कपडा पसल राख्न थाले यसरी उनीहरूले गर्दा अहिलेको ठमेलको रुप विकास भयो ।

हिप्पीहरूले नै नेपालमा पर्यटकको अवधारणा विकास गरेको मलाई लाग्छ । हिप्पी आउनु भन्दा अगाडी विदेशीहरूलाई कसरी सत्कार गर्ने, के खुवाउने कसरी बसाउने जस्ता कुरामा नेपालीहरू खासै जानकार थिएनन् । उनीहरूले संग्रिलाको नाममा पश्चिमी मुलुकका मानिसहरूलाई नेपाल तर्फ मोहित गरे ।
पश्चिमी मुलुकका युवाहरूको आकर्षण गाँजा खाने बहानामा नेपालमा बढ्न थालेपछि राजा महेन्द्रले नेपालमा गाँजालाई प्रतिबन्ध लगाए । गाँजा खान आएका हिप्पीहरूले देश छोड्नु भने । यसरी नेपाल छोड्नु पर्दा उनीहरूबिच रुवाबासी नै भयो । घर फर्किनुपर्छ भनेर केहीले यही आत्महत्या समेत गरे ।

(डा. सुवेदीसंग गरिएको कुराकानीमा आधारित)



सम्बन्धित खबरहरु

नेपालको लोकप्रिय ब्रान्ड टुपीएम स्न्याक्स् एण्ड नुडल्स् ब्राण्डले भारतको मुम्बईमा आयोजित समारोहमा रिलायन्स रिटेलद्वारा प्रतिष्ठित “फ्युचर फर्वार्ड स्टार ब्रान्ड” पुरस्कार

१३९ औं हङकङ साहित्यिक साझा श्रृखला अन्तर्गत आइतबार वरिष्ठ साहित्यकार कवि सुमल कुमार गुरुङको एकल कविता वाचन आयोजना गरिएको छ

सन् १९८६ देखि अन्तर्राष्ट्रिय प्रकृति संरक्षण संघ IUCN को रेड लिस्टमा लोपोन्मुखको प्रजातिमा सूचीबद्ध हिस्पिड हेयर नामक खरायो हालै चितवन

‘सेलिब्रेसन इन स्प्लेन्डर’ थिम अन्र्तगत हङकङमा आयोजित सांस्कृतिक कार्यक्रममा नेपालले समेत आफ्नो प्रस्तुति दिएको छ । २० भन्दा बढी एसियाली