English

आमाः थोपरिएको नाम !

चलचित्र समीक्षा


यो समीक्षा लेख्न बस्दासम्म चलचित्र ‘आमा’ युट्युवको एक नं ‘ट्रेन्डिङ’मा छ, केही दिनदेखि । र, ५४ लाख पटक यो चलचित्र हेरिसकिएको छ । ‘लकडाउन’ (गत फागुनमा) अघि हल प्रदर्शनमा आएको ‘आमा’ले आम्दानीभन्दा समीक्षात्मक चर्चा पाउन सफल भएको थियो ।

आमा, सृष्टिकर्ता पनि हुन् । सायद यही कारण प्राणि जगतकालागि आमाः सवैभन्दा आदरणीय र प्रिय नाता हो । आमालाई देवता समान मानिन्छ । त्यसकारण आमाप्रति आम भावना अति उच्च हुनु स्वभाविक छ । आमा शब्दको जथाभावी प्रयोग समेत मानिसले रुचाउँदैनन् । तर, यो चलचित्र हेरिसकेपछि मनमा आउने पहिलो प्रश्न हो, कसरी भयो यस चलचित्रको नाम ‘आमा’ ? नाम कै दुरुपयोग भए जस्तो लाग्छ ।

कथा
अस्पतालको लुटानका कारण लोग्ने वा बाबुको मृत्युपछि आर्थिक अभावले शिकार बन्दाको कथा हो, आमा ।

‘सम्पूर्ण आमाहरुमा समर्पित’ भनेर पोष्टरमा समेत लेखिएको छ । तर चलचित्रमा ब्यक्त चरित्रले यस भनाईमाथि न्याय गर्दैनन् । आमा त्यस्तो चलचित्र हो, जहाँका कुनैपनि पात्र आमा भएर बाँचेका छैनन् । अर्थात चलचित्रका चारजना महिला पात्र मध्ये कोही पनि आमा भएका छैनन् वा हुन पाएका छैनन् ।

पहिलो महिला पात्र

अभिनेत्री सुरक्षा पन्त प्रमुख भूमिकामा छिन् । उनी बाऊकी छोरी हुनुको दायित्व पुरागर्न सक्रिय छिन् । कोमामा रहेका बाऊको ज्यान जोगाउन उनी श्रीमानसँगको सम्बन्धमा पूर्ण विराम लगाउन समेत पछि पर्दिनन् ।

प्रमुख पात्र पन्त बाबुको ज्यान नजोगिउञ्जेलसम्म आमा नबन्ने अड्डीमा हुन्छिन् । उनले बोलेको एउटा संवाद छ ‘पहिला सन्तान हुन्छु अनि आमा ।

दोस्रो महिला पात्र
मिथिला शर्मालाई सुरक्षाले आमा भनेर संबोधन गर्छिन् । तर, मिथिला पनि श्रीमतीको भूमिकामा छिन् । लोग्नेको उपचारमा लाग्दा लाग्दै जीवन सकाउँछिन् । उनको भूमिका आमा बन्नुमा छैन । असल श्रीमती हुनुमा नै उनलाई गर्व छ ।

मिथिला घरीघरी विदेशमा रहेको छोरासँगको फोन वार्तामा हुन्छिन् । तर, त्यसबेला उनलाई लोग्नेको उपचार खर्चकालागि मात्र छोराको आवश्यकता खड्केको हुन्छ । श्रीमानको उपचारसँगै सुरु भएको उनको भूमिका श्रीमानको मृत्युपछि सकिन्छ, शोकमा डुबेर ।

तेस्रो र चौथो महिला पात्र
माथि बर्णित बाहेक दुई महिला सहायक पात्र छन् फिल्ममा । ती मध्ये एउटी सरिता गिरी जो सुत्केरी छिन्, अस्पतालमा । तर, आफ्नै बच्चालाई छुन पाएकी छैनन् । उनी आमाको भूमीका निर्वाह गर्न प्रतिक्षारत छिन् । गानिएको दुध सन्तानलाई खुवाउन नपाएर निचोरेर फाल्न बाध्यछिन् उनी । सन्तान हात नलागेपनि अरुहेरी सरिता चाहिँ आमा जस्ती लाग्छिन् । उनको भूमिका छोटो छ ।

चलचित्रमा चौथो महिला पात्र छिन् हजुरआमा लक्ष्मी भुषाल । उनी नातीसँग बसेकी छिन् । आफूलाई ‘हजुरआमा’ भनेर सम्मान गर्ने बुहारीलाई देखि सहदिनन् । नातीलाई उकासेर बुहारीमाथि जाइलाग्ने वातावरण बनाउँछिन् बरु ।

प्रमुख कमजोरी
चलचित्रको कमजोर पक्ष भनेको चरित्र चित्रण हो । बाउ विरामी भएको कुरा सुन्दा, ‘अप्रेसन’ पछि ‘भेन्टिलेटर’मा राख्दा र बाउको मृत्यु भइसक्दाका तीन चरणसम्म प्रमुख पात्रको मनोदशा उस्तै छ । उनी चलचित्रको सुरुदेखि अन्त्यसम्म रिसाउँछिन् मात्र । त्यही कारण पात्रसँग दर्शकको लगाव नै हुन पाउँदैन ।

पात्रलाई धेरै रुवाइएको छ । तर, उनीहरुको रुवाईलाई दर्शकले अनुभुत गर्दैनन् । किनभने मर्न लागेका बुवाप्रति मुलपात्रको सम्बन्ध देखाईंदैन । अस्पतालमा बेहाल भएको लोग्नेप्रतिको सम्बन्ध कोट्याईंदैन । आमा–छोरीको सम्बन्ध पनि सम्बोधनमा नै सीमित छ ।

मुलकथाले कहिल्यै पनि आमासँग सम्बन्ध गाँस्दैन । आमा मार्फत कथा बुन्दैन÷भन्दैन । यसरी हेर्दा चलचित्र ‘आमा’मा आमा पात्र नै कोही छैन । आमा पात्र नै नभएको चलचित्रको नाम ‘आमा’ । कसरी ? अनुत्तरित प्रश्न हो, यो ।

आँशुको ब्यापार गर्ने उद्धेश्य देखिन्छ, आमाका निर्देशकको । तर, पात्रप्रति सहानुभूती जगाउन नसक्दा भने उनले दर्शकको आँशु झार्न सकेका छैनन् ।

चलचित्रको नाम एकातिर, कथा अर्कोतिर र पात्रको सक्रियता अर्कैतिर हुँदा चलचित्र पटकथा बक्ररेखामा कुदेको देखिन्छ ।

निश्कर्ष
खासमा ‘आमा’ अस्पतालको कथा हो । हिन्दी चलचित्र ‘गब्बर इज ब्याक’ हेरेकाहरुका लागि यो ‘प्लट’ फितलो लाग्नेछ । चलचित्र पशुपति प्रसादका कथाकार तथा निर्देशक दीपेन्द्र के. खनाल कृत भनेर पोष्टरमा लेखिएको छ । तर, ‘पशुपति प्रसाद’सँग यो चलचित्र तुलनायोग्य छैन । छोटकरीमा भन्दा आमाविना नै चलचित्र बनेको छ, ‘आमा’ ।



सम्बन्धित खबरहरु

एपी शर्माको संगीत र शब्दमा आधारित तथा कैसिलोको स्वर र प्रस्तुति रहेको नयाँ म्युजिक भिडियो “भ्यालेन्टाइन” सार्वजनिक भएको छ।मिस्टर जेसीडीको निर्देशनमा तयार यो म्युजिक भिडियोले प्रेमका भावनालाई आधुनिक शैलीमा प्रस्तुत गरेको छ।   गीतको बोल “भ्यालेन्टाइन” प्रेम, रोमान्स र गहिरो भावनाको समायोजन हो ।   यसले भ्यालेन्टाइन डेको पर्खाइ मात्र नभई, प्रेमलाई दिन विशेष बनाउनेहरेक दिनको महत्त्वलाई व्यक्त गर्दछ। “फेब्रुअरीको पर्खाइ गर्न सक्दिन, मलाई माया गरिदेऊ” भन्ने गीतका शब्दहरूले प्रेमीहरूलाई आफ्नो भावनाहरूखुलस्त रूपमा व्यक्त गर्न प्रेरित गर्ने सन्देश दिन्छ।   गीतमा प्रेम, वफादारी, र रोमान्सको भावना झल्किएको छ नाइजेरियामा छायांकन गरिएको भिडियोको भिजुअल प्रस्तुति गीतकै भावना अनुसारजीवन्त र कलात्मक छ। मुख्य भागहरूमा प्रेममा परेका मानिसहरूको भावनालाई प्रतीकात्मक रूपमा प्रस्तुत गरिएको छ।   म्युजिक भिडियोले उत्कृष्ट छायांकन र निर्देशनमार्फत प्रेम र रोमान्सलाई अझ रोचक बनाएको छ। भिडियोमा आधुनिक शैलीका शब्द र धुनलेयुवाहरूको मन जित्ने प्रयास गरिएको छ।   गीत “एपी म्युजिक” युट्युब च्यानलमा उपलब्ध छ, जसले छोटो समयमा नै दर्शकहरूको मन जित्ने सम्भावना राख्दछ। “भ्यालेन्टाइन” गीतले प्रेमदिवसलाई अझ विशेष बनाउन प्रेरणा दिने अपेक्षा गरिएको छ।   नेपाली डायस्पोराले अंग्रेजी गीत-संगीतमा पनि विश्वब्यापी प्रतिस्पर्धा गर्न सुरु गरेको यो एउटा सकारात्मक संकेत हो, जसले नेपाली कलाकारितालाईअन्तर्राष्ट्रिय स्तरमा थप पहिचान दिलाउन मद्दत पुर्याउनेछ।

गुरुङ समुदायको परम्परागत धार्मिक बाजा ढ्याङग्रोमा आधारित रही निर्माण गरिएको चलचित्र ढ्याङग्रो हङकङ र नेपालमा प्रर्दशन हुने भएको छ ।

विरलै मात्रै अभिनयमा देखिने लोकगायिका सुनिता दुलालले चर्चित नायक दिलीप रायमाझीसँग कम्मर मर्काउँदै म्यूजिक भिडियो ओ बड्डा सार्वजनिक गरेकी छन्

१३९ औं हङकङ साहित्यिक साझा श्रृखला अन्तर्गत आइतबार वरिष्ठ साहित्यकार कवि सुमल कुमार गुरुङको एकल कविता वाचन आयोजना गरिएको छ